Motivus Kuntokeskukset

Liikunnan iloa reilusti, edullisesti ja suurella sydämellä, aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille, ilman pakkositoutumista! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa:

  • monipuolisesti erilaisia lajeja & hyvinvarustellut kuntosalit
  • kaupungin ylivoimaisesti parhaan Indoor Cycling -tarjonnan
  • ammattitaitoisen henkilökunnan ja Motivus Trainer -palvelut
  • positiivisia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Meiltä saat Helsingin laajimman liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!


 

Liikunnan iloa edullisesti ja suurella sydämellä, aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille, ilman pakkositoutumista! Kotimainen liikuntakeskus Motivus tarjoaa:

  • monipuolinen ryhmäliikuntatarjonta
  • hyvinvarusteltu, suuri kuntosali naisille ja miehille, sekä kodikas, oma kuntosali naisille
  • ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta, joka on aina paikalla sekä Motivus Trainer -palvelut
  • mukavia treenikokemuksia ja hyvää mieltä!

Meiltä saat laadukkaan liikuntatarjonnan erinomaisten kulkuyhteyksien varrelta. Tervetuloa!

Lue Motivuksen tarina täältä.


 

 

 

 

 

Seuraavat tunnit

10:00
PACE 20 + vatsat + ven
PACE 20 + vatsat + ven

Pace on hauskaa ja tehokasta kiertoharjoittelua erittäin helppokäyttöisillä hydraulisilla laitteilla. Tällä tunnilla Pace -osuus koostuu lämmittelystä ja yhdestä 20 minuutin kierroksesta 40 sekunnin vaihdoilla (kesto 30 min). Tämän jälkeen vatsalihastreeni 15 min (jolloin tunnin kesto 45 min), lopuksi 15 min venyttely (tunnin kesto 60 min). Asiakas voi itse valita treeninsä pituuden.

% Centrum
10:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
10:10
Kahvakuula
Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 6-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille sekä miehille. Tunnin kesto 50 min.

% Ruoholahti
11:00
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Centrum
11:10
Booty30 + vatsatreeni
Booty30 + vatsatreeni

Booty30+vatsa - on pakaroiden, reisien ja vatsan tehotreeni! Puolen tunnin reisi- ja pakaratreenin aikana liikkeet suoritetaan tehokkaina liikepattereina, jotka koostuvat kyykyistä, sykkeen nostosta ja tasapainoharjoituksista. Vatsatreenissä tehopaketti keskivartalon lihaksille. Tunnilla käytetään apuvälineinä mm. step-lautaa ja levypainoa. Tunti on rankka, mutta liikkeet suoritetaan omaan tahtiin aikaan vastaan. Voit halutessasi olla paikalla vain Booty30 osuuden.

% Ruoholahti
12:00
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
15:45
PACE 30
PACE 30

Tunti muodostuu neljästä 7,5 minuutin kierroksesta, joissa yhdessä laitteessa viivytään 30 sekuntia. Pace 30 tunnin kokonaiskesto 45 min.

% Centrum
16:30
BodyCombat
BodyCombat

BodyCombat™ - on laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta- ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan. Tunti voi sisältää myös lihaskuntoharjoitteita.

Centrum
16:30
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

Stockmannilla
16:40
Motivus Kehonhuolto
Motivus Kehonhuolto

Motivus Kehonhuolto on kokonaisvaltainen lihasten ja lihaskalvojen hyvinvointia edistävä tunti, jossa on vaikutteita eri kehonhuoltomenetelmistä. Tunnilla käytetään apuna rullaa ja omaa kehoa. Rauhallisesta tahdistaan huolimatta tunnet harjoittelun tehokkuuden välittömästi: Dynaamiset liikkeet ja kehon huoltaminen rullan avulla lisäävät liikkuvuutta ja rullailulla onkin paljon samoja hyötyjä kuin hieronnalla. Liikkeet tehdään omaan tahtiin. Tunnilla ei tarvitse kenkiä. Tunti sopii kaikille.

Ruoholahti

Vinkki: rajaa hakua valitsemalla Helsinki/Turku sivun yläreunasta

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 20.07.2018

Etsi aikataulusta
Osta kortit helposti verkosta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot