Motivukset käytössäsi alk. 29€/kk. Me emme pakkositouta!

Erittäin edulliset treenit, reilut ehdot.

Tee e-laskusopimus ja treenaat samalla hinnalla niin pitkään kuin tahdot (ei hinnannousuporsaanreikiä).

Ei enää pakkositoutumista!

Meidän kanssamme et joudu naimisiin, vaan voit irtisanoa sopimuksesi veloituksetta milloin tahansa 2 kalenterikuukauden irtisanomisajalla.

E-laskuhinnat jäsenille:

Kuntosalin aleajat 29/39*€/kk
Kuntosalin kokopäivä (kaikki ajat) 44€*/kk
Ohjatut tunnit aleajat (%-merkityt tunnit) 39/49*€/kk
Ohjatut tunnit kokopäivä (kaikki ohjatut tunnit) 54€*/kk
Superkortti aleajat (kuntosali aleaikoina ja %-merkityt tunnit) 44/54*€/kk
Superkortti kokopäivä (kuntosali kaikki ajat ja kaikki ohjatut tunnit) 59€*/kk

*E-laskuhinnat sisältävät myös Motivus Stockmannilla kuntokeskuksen.

Tee e-laskusopimus kätevästi lähimmässä Motivuksessa! Voit kysyä lisää jättämällä yhteydenottopyynnön.

E-laskusopimus on edullinen ja vaivaton tapa huolehtia liikuntamaksuista. 

 

Seuraavat tunnit

07:15
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
10:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
10:00 Kahvakuula + vatsatreeni % Ruoholahti
11:00
Venyttely
Venyttely

Venyttely 50/60 Venyttelytunnilla hyödynnetään monipuolisesti erilaisia kehonhallinta-, liikkuvuus- ja mobilisaatioharjoitteita omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Ruoholahti
11:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
12:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
12:00
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
15:20
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

% Ruoholahti
15:40
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Stockmannilla
16:25
Step
Step

Step-tunnilla tehdään haastava ja pidempi penkkiaskellusosuus. Tuntiin ei kuulu lihaskunto-osuutta ja se sopii jo askeltaneille.

Ruoholahti

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.10.2019

Etsi aikataulusta
Liity postituslistalle
Etuja Motivuksen jäsenille
Aloittelijan ABC
Usein kysytyt kysymykset

Motivus Facebookissa Motivus Twitterissä Motivus Instagrammissa

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot