Motivus Stockmannilla

Kuntokeskus naisille

Keskustan Stockmannin tavaratalossa, 7 krs.

Monipuoliset jumpat

  • tilava ja valoisa jumppasali
  • laaja valikoima erilaisia tunteja niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin liikkujille: mm. Motivus Jooga, Pilates, niska-selkä ja muokkaus
  • ammattitaitoiset ohjaajat

Tyylikäs kuntosali

  • ylellinen ja viihtyisä kuntosali
  • turvalliset ja helppokäyttöiset laitteet, joista osa monipuolisia FreeMotion -laitteita
  • laitteet soveltuvat hyvin naisille (pienet painovälit)
  • upeat näköalat Helsingin keskustaan
  • runsaasti lämmittelylaitteita

Tiistai- ja torstaiaamuisin klo 7.00-9.00 tarjontaa vain miehille

  • kuntosali
  • miehille tarkoitettu lihaskuntoa kohottava ryhmäliikuntatunti

 

Kuntosaliohjelmat, laiteopastukset, solarium, viihtyisät pukuhuonetilat, eukalyptushöyrysauna.

Kaikissa keskuksissa pukukaapit lukitaan omalla riippulukolla. Lukkoja voit sekä vuokrata että ostaa vastaanotostamme.

Tavaratalon ollessa suljettuna Motivus Stockmannille pääsee Aleksanterinkadun puolelta: sisään pääovien oikealta puolelta (liikkeenjohdon ovi) ja hissillä seitsemänteen kerrokseen

Seuraavat tunnit

07:15
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
10:00
Niska-selkä
Niska-selkä

Hartiaseudun ja keskivartalon lihasten aineenvaihduntaa vilkastuttava, liikkuvuutta ja lihaskuntoa harjoittava tunti, jolla pyritään vahvistamaan ja rentouttamaan rasittuneita lihaksia. Välineinä voidaan käyttää kevyitä käsipainoja ja keppejä. Lopuksi noin 10 min. venyttely. Sopii kaikille.

% Stockmannilla
11:00
Muokkaus
Muokkaus

Lihaskuntopainotteinen perustunti. Noin 10 min. selkeän alkulämmittelyn jälkeen tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä noin 35min. koko vartalolle. Välineinä käytetään mm. käsipainoja, voimatankoja ja step-lautaa. Lopuksi lyhyet, noin 5 min. venyttelyt. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

% Stockmannilla
12:00
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

% Stockmannilla
15:40
Rvp-muokkaus
Rvp-muokkaus R = Reisi V = Vatsa P = Pakara

Rankka lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja venyttelyistä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Välineinä käytetään mm. voimatankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville!

% Stockmannilla
16:35
Motivus
Motivus

Perusjumppa, joka sopii hyvin myös aloittelijoille! Tehokas ja selkeä tunti, joka koostuu perusliikkeistä rakennetusta noin 20 min. lämmittelystä (mm. marssi, polvennostot, kanta-peppuun), noin 20 min. lihaskunto-osuudesta koko keholle sekä noin 10 min. venyttelyistä. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunnilla soitetaan reipasta, liikkeitä tukevaa ja vaihtelevaa musiikkia. Sopii kaikille.

Stockmannilla
17:30
Pilates
Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa syviä tukilihaksia, parantaa ryhtiä ja pitää selän terveenä. Pilates-tunnilla edetään liikkeestä toiseen pilates-hengityksen tahdissa rauhallisesti ja tarkasti. Pilates-hengitys antaa liikkeelle rytmin ja mahdollistaa tukilihasten aktivoinnin. Yliaktiiviset lihaksen rentoutuvat ja vartalon linjaus ja ryhti paranevat. Pilates sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Stockmannilla

Huomaathan, että tunteihin saattaa tulla viime hetken muutoksia.

esim. 18.10.2019

Aukioloajat

Ma
7:00-21:00
Ti
9:00-21:00
Ke
7:00-21:00
To
9:00-21:00
Pe
7:00-21:00
La
9:00-19:00
Su
11:00-18:00

Miehet Ti & To 7.00-9.00

Yhteystiedot

Motivus Stockmannilla
Aleksanterinkatu 52 B 7. krs
stockmannilla@motivus.fi

Kuntosaliopastus

Jos tarvitset apua treeniesi alussa laitteiden kanssa, voit varata vastaanotosta puolen tunnin ilmaisen laiteopastusajan kuntosaliohjaajan kanssa.

Kuntosalin aleajat

  • ma-pe klo 7.00-16.00 & 19.30-21.00
  • viikonloput

info[at]motivus.fi | © Motivus 2018 | Tietosuojaseloste | Evästekäytäntö | Sivuston käyttöehdot